NIEUW bij inc. Gezond werken!

woensdag 15 mei 2024

NIEUW bij inc. Gezond werken!

Sinds korte tijd zijn er wijzigingen gemaakt in ons systeem. Tegenwoordig werken wij met een tool dat heet ‘Selfservice’.

Hoe ziet dat er uit voor de werknemer?:

1. E-mail en verificatieproces: Werknemers ontvangen een e-mail, hierbij ontvangen zij een mail die hen direct naar het portaal leidt waar ze een verificatiecode ontvangen. Dit voegt een extra beveiliging laag toe om te zorgen dat alleen geautoriseerde gebruikers toegang hebben.

2. Toegang tot documenten en terugkoppeling: Werknemers kunnen belangrijke documenten zoals het plan van aanpak, bijstelling plan van aanpak en eerstejaarsevaluatie downloaden via het selfservice portaal. Dit maakt het proces sneller en transparanter.

3. Bevestiging en goedkeuring: Werknemers moeten actief bevestigen dat ze de documenten en terugkoppelingen hebben gelezen en ermee akkoord gaan. Dit zorgt voor een duidelijke communicatielijn en verzekert dat werknemers de informatie begrijpen en accepteren.

4. Actie regel status: Zodra werknemers aangeven dat zij de informatie hebben gelezen en ermee akkoord gaan, wordt de actie regel in hun dossier op 'gereed' gezet. Dit automatiseert het bijhouden van hun status.

5. Tijdslimieten en herinneringen: Werknemers hebben twee weken de tijd om de documenten en terugkoppelingen te openen en te beoordelen, met een automatische herinnering na één week. Dit helpt om ervoor te zorgen dat processen op tijd worden voltooid en dat werknemers de informatie niet over het hoofd zien.

6. Zichtbaarheid van afspraken: Werknemers kunnen hun afspraken bij de bedrijfsarts, praktijkondersteuner, of coach blijven zien tot op de dag van de afspraak. Automatische herinneringen worden gestuurd als de afspraak niet binnen een week wordt geopend.

Deze wijzigingen in jullie systeem zorgen voor een meer veilige en efficiënte manier voor werknemers om hun administratieve taken te beheren.

Bekijk ook eens increintegratie.nl
Sluiten